عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ولایت پذیری و عمل به تکلیف ویژگی بارز شهداست


ولایت پذیری و عمل به تکلیف ویژگی بارز شهداست

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ولایت پذیری و عمل به تکلیف، ویژگی بارز شهداست و براین باوریم که خداوند و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در جلسه‌ شورای معاونین بنیاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب، دفاع مقدس و شهیدان گران‌قدر مدافعان حرم و سلامت استان گفت: کار در بنیاد یک افتخار و توفیق الهی است که شاید عده‌ای آرزو دارند از خادمین این نهاد مقدس باشند، پس اکنون‌که این افتخار نصیب ما شده است باید به نحو احسن به آن بپردازیم.
وی افزود: ما به‌عنوان یک خدمتگزار صادق و با خودباوری در انجام صحیح امورات محوله اداری در خدمت خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستیم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکنیم تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آوریم.
وزیری ضمن تأکید بر خدمت توام با تکریم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اظهار کرد، تجلیل و زنده‌ نگه‌داشتن نام و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف بنیاد است.
وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی در سال جدید و با اجرای برنامه‌های کمی و کیفی و همچنین طراحی و ارائه راهکارها بر اساس نقشه راه مدون، یقیناً می‌توانیم در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه معاون رئیس‌جمهور و نماینده ولی‌فقیه در بنیاد با محوریت گفتمان سازی در تحقق اهداف و سیاست‌های بنیاد گام برداریم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .