عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توفیق خدمت رسانی به جامعه ایثارگری نعمتی الهی است


توفیق خدمت رسانی به جامعه ایثارگری نعمتی الهی است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری را در تسریع روند حل مشکلات بسیار مؤثر دانست و افزود: خدمات‌رسانی مطلوب، پاسخگویی و پیگیری بهتر مطالبات جامعه ایثارگری از مهم‌ترین اهداف ملاقات عمومی است.
وی افزود: شهدا با الگو گرفتن از اهل‌بیت(ع) برای مقابله با باطل و دفاع از حق جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه‌دهنده راه حضرت زینب (س) و صبر کنندگان بر حماسه عاشورا است.
وزیری در ادامه با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین یادگاران دفاع مقدس هستند بیان کرد: تجلیل و تکریم از رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس کوچک‌ترین قدمی است که می‌توان برای این عزیزان برداشت و این اقدام باید به یک فرهنگ بین مسئولین تبدیل شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌عنوان یک الگو مناسب برای جوانان ما مطرح بوده و باید با راهکارهای مناسبی برای انتقال این فرهنگ غنی اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به جوانان ما داده شود و برای همیشه در جامعه ما جاودانه بماند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .