عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جهش کشور با مدیران جوان و انقلابی محقق می‌شود


جهش کشور با مدیران جوان و انقلابی محقق می‌شود

جهش کشور با مدیران جوان و انقلابی محقق می‌شود
آئین معارفه سرپرست اداره کل استاندارد گلستان با حضور سرپرست توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران، معاون امور اقتصادی استاندار گلستان، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران عامل واحد های تولیدی و آزمایشگاه های همکار در سالن جلسات هیرکان اداره کل استاندارد گلستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استاندارد گلستان، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: این سازمان از مدیران جوان و انقلابی استفاده می کند چرا که نقش مهمی در جهش کشور و قانون این مجموعه دارد.
ماشاالله درستکار در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل استاندارد گلستان اظهارداشت: استفاده از مدیران جوان و انقلابی مورد تایید رییس جمهوراست و رییس سازمان هم در راستای جهش قوانین جدید از نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی استفاده می‌کند.
وی بیان کرد: انتظار داریم جهش در کشور با بکارگیری و استفاده نیروهای جوان در همه جهات اتفاق بیفتد.
وی اظهارکرد: در قانون جدید، جایگاه استاندارد که متاسفانه امروز در کشور در حد نام و شان آن نیست، دیده شده است.
معاون رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: امید داریم با توجه به داشتن نیروهای فنی و متخصص که با حداقل دستمزد و تنها از روی غیرت و تعصب در مجموعه همکاری دارند، به نتیجه دلخواه و هدفگذاری شده در قانون برسیم.
درستکار اضافه کرد: تنها مشکلی که مجموعه استاندارد در کشور دارد، غالب بودن بخش فنی به بخش اداری، مالی و پشتیبانی استاز سوی دیگر توجه خود ما به بخش فنی و تخصصی سبب غفلت از سایر بخش‌ها شده است.
وی تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد از نیروها و مدیران جوان خود حمایت می‌کند و انتظار داریم که مدیران استانی از مدیران ما در استان‌ها برای رسیدن به جایگاه واقعی استاندارد حمایت لازم را داشته باشند.
معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس استاندارد گلستان ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل سابق، مهندس رضا دهدشتی زاده و تمامی مدیران قبلی مجموعه استاندارد گلستان که در توسعه آن به سهم خود نقش ایفا کرده بودند، انتصاب سیدمهدی حسینی را تبریک گفت و آرزو کرد این انتصاب جوان گرا، به پویایی این مجموعه یاری رساند.
معاون امور اقتصادی استاندار گلستان دوره مدیریتی را یک امانت در عرصه مسئولیت دانست و گفت: بهتر است در این دوران و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از مدیران جوان استفاده کنیم.
سیدمحمد دهنوی در این آئین اظهارداشت: انتخاب سرپرست جوان در راس مدیریتی استاندارد گلستان، یکی از بهترین انتخاب‌های سازمان استاندارد است.
وی بیان کرد: انتخاب سرپرست جدید، از خواسته‌های پرسنل این اداره کل بوده و جوان شایسته گلستان، انقلابی و باهوش و توانمندی بالا انتخاب شد.
وی ادامه داد: بنای ما در توسعه استان، توجه به منطقه آزاد تجاری اقتصادی اینچه‌برون است.
معاون استاندار گلستان گفت: انتظار داریم تا به لحاظ سرعت بخشیدن در روند توسعه‌ای منطقه، سازمان استاندارد، تدابیر لازم‌ برای استقرار مجموعه‌های نظارتی خود در منطقه را اتخاذ نماید.
در انتهای این مراسم حکم انتصاب سرپرستی سید مهدی حسینی که به امضای رئیس سازمان استاندارد ایران رسیده است، توسط معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران به ایشان اهدا شد.
جهش کشور با مدیران جوان و انقلابی محقق می‌شود
 
جهش کشور با مدیران جوان و انقلابی محقق می‌شود

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل استاندارد گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .