عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت بالغ‌بر 82 هزار اقامت و بیش از یک‌میلیون 400 هزار بازدید در گلستان


ثبت بالغ‌بر 82 هزار اقامت و بیش از یک‌میلیون 400 هزار بازدید در گلستان

ثبت بالغ‌بر 82 هزار اقامت و بیش از یک‌میلیون 400 هزار بازدید در گلستان

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: از 26 اسفندماه لغایت پایان 5 فروردین‌ماه 1401 بیش از یک‌میلیون و 400 هزار بازدید از جاذبه‌ها و همچنین بیش از 82 هزار اقامت در مراکز اقامتی استان گلستان به ثبت رسیده است.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، رحمان فرمانی امروز شنبه 6 فروردین‌ماه 1401 با اعلام این خبر، گفت:  در 9 روز گذشته یک‌میلیون و 439 هزار و 446 بازدید از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و دست‌ساز استان گلستان صورت‌گرفته است.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان بابیان این‌که در این مدت 82 هزار و 431 نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داشتن، اضافه کرد: از این میزان اقامت، 15 درصد مربوط به اقامت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های سنتی، 10.86 درصد در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، 24.59 درصد مربوط به اسکان آموزش‌وپرورش، میزان 7.82 درصد در خانه مسافرها و میزان 42درصد در مراکز اقامت موقت بوده است.
ثبت افزون بر 13 هزار بازدید از موزه‌های سطح استان
فرمانی بابیان این‌که در ایام نوروز 12 موزه دولتی و خصوصی استان گلستان میزبان گردشگران و هم‌استانی‌ها است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 13 هزار بازدید از موزه‌های سطح استان به ثبت رسیده است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .