عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رتبه دوم گلستان در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی و هفتم در پرداخت تسهیلات رونق تولید

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد:

رتبه دوم گلستان در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی و هفتم در پرداخت تسهیلات رونق تولید

رتبه دوم گلستان در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی و هفتم در پرداخت تسهیلات رونق تولید
 سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: استان گلستان در پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه دوم و در پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هفتم کشور قرار دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان، درویشعلی حسن زاده گفت: از محل اعتبارات رونق تولید سال 1400 یعنی از ابتدای مرداد ماه 1400 تا کنون درخواست 356 واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت 3629 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل ارسال شده است.
وی گفت: از کل واحد‌های معرفی شده به بانکها تا کنون تعداد 166 واحد‌ تولیدی استان حدود 971 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند.
به گفته حسن زاده، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات 296 واحد تولیدی استان جهت دریافت 1217 میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که 71 واحد 237 میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت نموده اند.
وی افزود: در حال حاضر استان گلستان در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در جایگاه هفتم کشور و در حوزه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی در جایگاه دوم کشور قرار دارد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 267
  • کد خبر : 90998