عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه جامع گلستان راه اندازی می شود

در راستای آموزش مهارتی به دانشجویان؛

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه جامع گلستان راه اندازی می شود

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه جامع گلستان راه اندازی می شود

 به منظور تبیین و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و همکاری فی مابین، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان با علیرضا خواجه شاهکویی رئیس دانشگاه جامع گلستان یکشنبه 18 اردیبهشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، کرایلو گفت: در دنیای امروز اگر بتوانیم مهارت و حرفه ای را آموزش دیده باشیم می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم . در خیلی از کشورهای پیشرفته دنیا برای شخصی که حرفه ای را مسلط است و فنی کار است ارزش قائل هستند.
وی افزود : امیدواریم با تعامل و همفکری استاتید کارآفرینی بتوانیم اهمیت مهارت آموزی را برای دانشجویان این دانشگاه تشریح کنیم و همه را به سمت آموزش های فنی وحرفه ای در کنار تحصیل در دانشگاه ترغیب کنیم.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای در ادامه افزود: خوشبختانه وضعیت مناسب استان و تنوع رشته های تحصیلی در دانشگاه جامع گلستان فرصت بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ مهارت آموزی است که این امر با راه اندازی مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان امکان پذیر است.
علیرضا خواجه شاهکوهی پس از ارائه گزارشی از ظرفیت های دانشگاه جامع گلستان گفت: این مجموعه با 43 گروه آموزشی و تنوع رشته های گوناگون آمادگی دارد تا هرگونه همکاری در جهت ایجاد مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان با اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان داشته باشد.
رئیس دانشگاه جامع گلستان افزود: برای ما تنوع رشته حرفه های مهارتی قابل ارائه از سوی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان بسیار حائز اهمیت است و باید این امکان فراهم شود تا هر متقاضی با استعداد و علاقه خود بتواند حرفه مهارتی مورد پسند خود را انتخاب کند.
شایان ذکر است: برگزاری جلسات کارشناسی جهت انعقاد تفاهمنامه آموزشی ، تعامل جهت استفاده دانشگاه از امکانات و تولیدات مهارت آموختگان آموزش فنی وحرفه ای در قالب تبصره 75 قانون بودجه 1362 ، برنامه ریزی جهت ارائه آموزش های مورد نیاز دانشجویان آماده برای بازار کسب و کار با عنوان سبد مهارتی ، بازدید از مراکز آموزش فنی وحرفه ای از اهم گفتگو های این جلسه بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .