عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همزمان با اولین روز هفته دولت؛ آیین بهره برداری از محور رامیان – شاهرود برگزار شد


همزمان با اولین روز هفته دولت؛ آیین بهره برداری از محور رامیان – شاهرود برگزار شد

 همزمان با آغاز هفته دولت، فاز اول پروژه زیرسازی، روسازی و آسفالت محور رامیان به شاهرود با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستان رامیان افتتاح شد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، پیش از ظهر چهارشنبه 2 شهریور ماه در اولین روز از هفته دولت آیین افتتاح و بهره برداری از محور رامیان– شاهرود (اولنگ) با حضورمهندس سید النگی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مهندس ملک مدیرکل راه و شهرسازی، مهندس علی قلی نژاد مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مهندس مقدم مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گلستان و جمعی از مدیران شهرستان رامیان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در آیین افتتاح این محور گفت: محور رامیان به شاهرود 47 کیلومتر طول داشته که 42 کیلومتر آن در استان گلستان و پنج کیلومتر باقی مانده در استان سمنان قرار دارد.

مهندس مهدی ملک اظهار کرد: پروژه زیرسازی، روسازی و آسفالت محور رامیان به شاهرود از سال 1391 آغاز شده و در حال حاضر 3.3 کیلومتر از آن با سرمایه گذاری 17 میلیارد تومان، به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: از محاسن اجرای این پروژه می توان به تسهیل در تردد مسافران و گردشگران، افزایش ایمنی در تردد، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و همچنین کاهش ترافیک در محور اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: با بهره برداری از فاز اول این محور، افتتاح فازهای بعدی پروژه در کمترین زمان، در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی گلستان قرار دارد.

مهندس ملک با بیان اینکه در سال گذشته 13 میلیارد تومان از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی صرف این پروژه شده، گفت: پیش از این اقدامات دیگری در راستای بهسازی و رفع خطر این محور با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان توسط وزرات راه وشهرسازی انجام شده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: توجه ویژه به جاذبه های گردشگری از مباحث مهم در سند تحول استان است.

سید محمدرضا سیدالنگی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از محور رامیان– شاهرود گفت: در این راستاوزارت راه وشهرسازی در اولین سال دولت سیزدهم، اعتباری بیش از دولت های قبلی به محور مواصلاتی رامیان – شاهرود اختصاص داد.

گفتنی است در هفته دولت سال جاری، سه هزار پروژه در استان گلستان افتتاح و عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .