عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 1650 دستگاه ناوگان عمومی گلستان در خدمت مسافران نوروزی است


1650 دستگاه ناوگان عمومی گلستان در خدمت مسافران نوروزی است

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با توجه به آغاز پیش فروش بلیط ها و در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت: یک هزار و 650 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با 2 هزار و 800 راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، محسن عامریون در جلسه بررسی و هماهنگی کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر اعضای کمیته در سالن جلسات اداره کل اظهار کرد: با توجه به آغاز پیش فروش بلیط ها و در پیش بودن سفرهای نوروزی، گفت: یک هزار و 650 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با 2 هزار و 800 راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

وی ادامه داد: ناوگان عمومی حمل و نقل استان از طریق 73 شرکت و پنج پایانه مسافری به مردم خدمات رسانی می کنند و تعدادی ناوگان فوق العاده هم برای برخی از مسیرهای پرتقاضا پیش بینی شده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به شروع پیش فروش‌های اینترنتی و حضوری بلیط‌های اتوبوس نیز گفت: نرخ کرایه اتوبوس‌ها و سایر ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از سوی ستاد سازمانی در حال اصلاح و تعدیل است و برای تامین سوخت و روغن و تامین صورت وضعیت ناوگان نیز رایزنی‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.
عامریون افزود: اعزام بخشی دیگر از کاروان‌های راهیان نور شامل دانشجویان و بسیج محلات نیز شروع شده که نقش صنوف حمل و نقل در این زمینه بسیار پررنگ بوده است.
وی ادامه داد: در بخش حمل و نقل کالا نیز ناوگان و رانندگان این بخش جهت جابه جایی کالاهای اساسی و ضروری مردم بویژه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان بطور شبانه روزی در ایام نوروز اهتمام ویژه دارند.
عامریون از کشیک های نوروزی این بخش در نوروز هم خبرداد و اعلام کرد که میزخدمت 24 ساعته در پایانه های گرگان و گنبد برای پاسخگویی و رفع مسایل احتمالی دایر است.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .