عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گسترش تشکل های زنان شاخصی برای توسعه یافتگی است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت؛

گسترش تشکل های زنان شاخصی برای توسعه یافتگی است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در پیامی با تبریک "روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی" خاطرنشان کرد:گسترش تشکل های زنان در جامعه مصداق روشنی از ارزش زن در نظام اسلامی و شاخصی برای توسعه یافتگی کشور عزیزمان ایران است.

متن پیام الهه غیناقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان، بدین شرح است:
بیست و دوم مرداد ماه، مصادف با روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی است.
این روز فرصتی برای قدردانی از تلاش‌ها و نقش آفرینی‌های تشکل‌های مردم نهاد، خیریه‌ها و پویش‌های مردمی و در مجموع هر گونه فعالیت داوطلبانه مردمی است، که با درکی عمیق و آگاهانه از موضوعات جامعه و شوری نشأت گرفته از شعور اجتماعی، در حوادث گوناگون، سوانح و بلایا به ویژه در شرایط کنونی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، در کنار مردم و در خدمت به همنوعان خود بوده و از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.
و از آنجا که زنان در کنار جایگاه محوری خود در خانواده، در سطوحی دیگر نیز مسئولیت هایی را بر عهده دارند؛ ورود موثر زنان به سازمان های مردم نهاد، آغاز تغییرات و جهش های عظیم در حل مسائل و چالش های آنان در ابعاد مختلف جامعه خواهد بود.
بی شک، گسترش تشکل های زنان در جامعه مصداق روشنی از ارزش زن در نظام اسلامی و شاخصی برای توسعه یافتگی کشور عزیزمان ایران است.
اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک ۲۲ مرداد سالروز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، امیدوارم تشکل ها به سرعت به جایگاه اصلی خود در جامعه دست یافته و با افزایش مشارکت مردمی، بسیاری از مشکلات جامعه به دست مردم و این نهادهای مردمی رفع گردد.
الهه غیناقی
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 381
  • کد خبر : 75392