عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و برق حوزه شرق گلستان در فرمانداری برگزار شد

با حضور نماینده و فرمانداران شرق استان؛

جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و برق حوزه شرق گلستان در فرمانداری برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و برق حوزه شرق گلستان در فرمانداری برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و برق حوزه انتخابیه شرق گلستان طی نشستی با حضور رضا آریان‌پور نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران گالیکش، مینودشت، کلاله و مراوه تپه، مدیران عامل امور منابع آب و شرکت توزیع نیروی برق استان و سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان، معاونان عمرانی فرمانداران و دیگر کارشناسان استانی و مدیران شهرستانی به میزبانی فرمانداری شهرستان گالیکش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، دکتر رضا آریان‌پور نماینده مردم شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی عصر سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در جلسه مشترک با فرمانداران شرق استان و مدیران حوزه صنعت آب و برق استان با بیان اینکه متاسفانه علیرغم قول‌های داده شده از سوی مسئولین آب‌وفاضلاب استان، مشکلات موجود در بخش آب شرب در حوزه انتخابیه شرق هنوز به قوت خود باقی مانده و اقدام قابل قبولی رخ نداده است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این جلسه این است که با توجه به نزدیکی فصل تابستان و برای جلوگیری از قطعی احتمالی آب و برق در فصل پیش‌رو، برای مدیریت بهینه مصرف آب و برق با یک برنامه‌ریزی درست و هدفمند در این زمینه تصمیماتی اتخاذ گردد.

علی جوان حاذق خواه فرماندار گالیکش نیز در این جلسه‌ گفت: با توجه به مشکلات موجود در بخش آب و برق و با هدف ارائه خدمت بی‌منت به مردم، جلسه مشترکی با حضور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی حوزه آب و برق در این فرمانداری ترتیب داده شد تا تصمیمات جدی برای تامین اعتبارات لازم و بموقع جهت مرتفع شدن مشکلات پیشرو گرفته شود.

سیداحمد موسوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان نیز در این جلسه گفت: با کار ارزشمند وزیر محترم نیرو هر مصرف کننده برق خانگی به ازای هر کیلو وات کمتر مصرف کردن انرژی برق نسبت به سال قبل، برای هر مصرف کننده انرژی از پانصد تا دو هزار تومان پاداش اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه ساعت کاری ادارات در تابستان امسال از ساعت ۶ صبح الی ۱۳ اعمال می‌شود، ادارات نسبت به قطعی برق مصرفی خود بعد از ساعت ۱۳ اقدام و در طول مدت کاری نیز مصرف بهینه را اعمال نمایند.

موسوی افزود: از همراهی خوب شهروندان استانی بابت رعایت الگوی مصرف برق در سال گذشته صمیمانه قدردانی می‌کنیم و امید است در سال جاری هم با تداوم همکاری خود در این رابطه هم مشمول پاداش شوند و هم برای جلوگیری از قطعی برق همچون سال گذشته به ما کمک کنند تا تابستان خوبی را سپری کنیم.

جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و برق حوزه شرق گلستان در فرمانداری برگزار شد

 

جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و برق حوزه شرق گلستان در فرمانداری برگزار شد

 

جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و برق حوزه شرق گلستان در فرمانداری برگزار شد

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 119
  • کد خبر : 101658