عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضورپورشورمردم درانتخابات دشمنان انقلاب راناامید می کند


حضورپورشورمردم درانتخابات دشمنان انقلاب راناامید می کند

حضورپورشورمردم درانتخابات دشمنان انقلاب راناامید می کند

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان علی آبادکتول، جلسه مشترک هماهنگی و برنامه ریزی هئیت اجرایی و کمیته های ستاد انتخابات بخش کمالان باحضوراحمد تجری مفرد فرمانداردر بخشداری کمالان برگزار شد.

فرماندارگفت: حضورپورشورمردم درانتخابات دشمنان انقلاب راناامید وبرگ زرین دیگری براافتخارات جمهوری اسلامی رقم می افزاید.

تجری مفرددر ادامه با تشکر از زحمات تمام پرسنل و اعضای ستاد انتخابات بخش به موضوع مدیریت کارها و تعیین اولویت ها اشاره کرد و افزود: همه کارکنان فقط به انجام کارها و ماموریتها فکر کنند و اولویت اصلی کارهایشان انجام درست و صحیح کارها و ماموریتها باشد.

فرمانداربا بیان اینکه همه باید در کنار هم برای تشکیل انتخابات خوب و کارآمد و در جهت پیشرفت و تعالی کشور ، شرایط حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم گفت : یکی از ضرورت های انتخابات امسال ، لزوم مشارکت حداکثری ملت در پای صندوق های رای است و دولت با همراهی مردم در توافق هسته ای به پیروزی رسید و در انتخابات هم مردم پشتیبانی خود از نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید.

فرمانداراظهارداشت:اهمیت انتخابات،سرمایه گذاری برای امنیت ملی کشور است ودر حالی که کشورهای پیرامونی ایران اسلامی درگیر جنگ و جنایات تروریست ها و ناامنی های گسترده هستند ، سرزمین پهناور ما در اوج آرامش و اقتدار قرار دارد و هرچه حضور مردم در انتخابات بیشتر و پر رنگ تر باشد ، امنیت ملی ما بالا خواهد رفت .

فرماندار با بیان اینکه باید در اجرای انتخابات و برگزاری آن ، مساوات و عدالت را برای همه نامزدها رعایت کنیم گفت:ما وظیفه داریم روشنگری کنیم و مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات فرابخوانیم و اطمینان و اعتماد بخشی به نامزدها و مردم،بستر حضور پرشور ملت در پای صنروقهای رای را فراهم می کند.

فرمانداردر پایان گفت:اطلاع رسانی مناسب و ارائه صحیح اخبار و فعالیتهای مجریان انتخابات ، می تواند به شفاف سازی انتخابات کمک کند و این کار از اصلی ترین وظایف کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی است .

حضورپورشورمردم درانتخابات دشمنان انقلاب راناامید می کند

 

حضورپورشورمردم درانتخابات دشمنان انقلاب راناامید می کند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .