عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » منطقه ما با وحدت همه اقوام و مذاهب راه پیشرفت را طی خواهد کرد

فرماندار کلاله :

منطقه ما با وحدت همه اقوام و مذاهب راه پیشرفت را طی خواهد کرد

منطقه ما با وحدت همه اقوام و مذاهب راه پیشرفت را طی خواهد کرد

 فرماندار کلاله در جمع فعالان حوزه بانوان گفت: مسیر ما در راه خدمت و انتخابات مسیر رهبری است. حضور پرشور و انتخاب اصلح دو اصل اساسی در انتخابات است که در این زمینه بانوان بسیار تاثیر گذارند چرا که جامعه قابل تربیت گسترده ای در اختیار بانوان محترم جامعه است.

 برزگر فرماندار شهرستان کلاله در جلسه مشترک با فعالان حوزه بانوان شهرستان کلاله ، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی آن را پیامی برای مسئولین دانستند که خدمت را سرلوحه کار قرار دهند.

 فرماندار کلاله گفت: منطقه ما با وحدت همه اقوام و مذاهب راه پیشرفت را طی خواهد کرد.وحدت شیعه و سنی و اقوام باعث شد تا بیمارستان ساخته شود و کارهای بزرگتری هم انجام خواهد شد.

 برزگر افزود:همت و وحدت مردم شهرستان، حتی نمایندگان مجلس را از هر قوم و شهری که باشند ملزم به خدمت خواهد کرد.در پروژه بیمارستان وحدت مردم باعث مشارکت دولت و وزارت بهداشت هم شد.

 فرماندار کلاله خاطر نشان کرد: مسیر ما در راه خدمت و انتخابات مسیر رهبری است. حضور پرشور و انتخاب اصلح دو اصل اساسی در انتخابات است که در این زمینه بانوان بسیار تاثیر گذارند چرا که جامعه قابل تربیت گسترده ای در اختیار بانوان محترم جامعه است.

 در این جلسه مشاور بانوان فرمانداری کلاله هم گفت: خانمها در جامعه و خانواده خود نقش بسزایی دارند و با حضور خود در راهپیمایی این تاثیر گذاری را به اثبات رسانده و با حضور در ۷ اسفند آن را تکرار میکنند.

 در این جلسه بانوان دعوت شده نیز ضمن ارائه پیشنهادات در زمینه های مختلف آمادگی خود را جهت حضور آگاهانه اعلام داشتند.

 شهردار کلاله هم در این دیدار ضمن تقدیر از بانوان و نقش تاثیر گذار در فرهنگ سازی و حضور در تمام صحنه های انقلاب از همه دعوت کرد تا در روز انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

منطقه ما با وحدت همه اقوام و مذاهب راه پیشرفت را طی خواهد کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 686
  • کد خبر : 18002