عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قیمت گندم جوانه زده از سوی مسولین خرید مشخص شد

فرماندار کلاله:

قیمت گندم جوانه زده از سوی مسولین خرید مشخص شد

قیمت گندم جوانه زده از سوی مسولین خرید مشخص شد

نصرت برزگر درجلسه شورای اداری گفت: قیمت گندم جوانه زده از سوی مسولین خرید مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله برزگر فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان با اعلام این خبر گفت:هر کیلو گندم جوانه زده خریداری شده ۱۲۳۹۶ ریال تعیین شده که با تلاش دست اندرکاران بیش از ۴۵ هزار و 222 تن گندم جوانه زده کشاورزان تحویل مراکز خرید شد که نگرانی کشاورزان خسارت دیده از بارشها برطرف شد .

برزگر گفت: با توجه به مشکلات کشاورزان ضرورت دارد مسولین در پرداخت وجه تسریع داشته باشند .

فرماندار کلاله این خبر را هم داد که تاکنون بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان یعنی ۷۵ درصد وجه گندم خریداری شده کشاورزان تحویل داده شده پرداخت شده است.

حجت الاسلام کشیری امام جمعه کلاله با عنایت به در پیش بودن سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور اظهار داشت: نماز جمعه سفره پر خیر و برکتی است که از افتخارات نظام اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام کشیری گفت: نماز جمعه ابزار حکومت اسلامی است که پس از پیامبر ص و عدم حضور امام معصوم ع توسط ولایت فقیه تداوم پیدا می کند.

امام جمعه کلاله از نماز جمعه بعنوان یک سنت الهی یاد کرد و گفت: نمازجمعه از نگاه امام خمینی ره در راس همه امور است و مقام معظم رهبری آنرا قرارگاه فرهنگی عنوان کردند که سربازانش مسولین و مردم هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: خدمت به نماز جمعه خدمت به دین و توسعه تقوای الهی است.

حجت الاسلام کشیری نمازجمعه را در صدر اسلام محل حضور کارگزاران حکومت برای بررسی مشکلات مردم دانست و گفت: نمازجمعه حافظ انقلاب و تحکیم وحدت در جامعه اسلامی بوده که از این رو همه باید در تقویت آن بکوشیم.

محمدامین آخوند صفری امام جمعه شهر فراغی گفت: انسان باید در همه شرایط با خدا در ارتباط باشد

صفری با اشاره به رسالت پیامبر در اصلاح جامعه اظهار داشت:همه در ترویج واقعیات دین خدا مسول هستیم و نباید اجازه دهیم تفکر داعشی فرصت عرضه در جامعه داشته باشد .

در ادامه جلسه سید مرتضی عباسی مسول جدید صندوق کار آفرینی امید، محمد شیخ رئیس مرکز فنی وحرفه ای کلاله ، فشایی مسول بهزیستی و پیرایش رئیس تامین اجتمایی ببه بیان کارکرد و عملکرد حوزه کاری پرداختند.

مسولین جدید هم معرفی شدند؛ رئیس جدید صنوق کارافرینی امید، نمایندگی شرکت نفت مینودشت ، گالیکش، کلاله و مراوه تپه و معاون تازه منصوب شده

برزگر و شیرزاد از تلاشهای مسولین قبلی به خصوص نورالله مرادی معاون قبلی فرمانداری به نیکی تجلیل کردند.

در ادامه جلسه شهرام شیرزاد بخشدار سابق بخش پیشکمر که با ابلاغ استاندار سرپرست پست معاونت فرمانداری شده در سخنانی کوتاه اظهار داشت : خدمت به نظام و مردم را افتخار می دانیم ودر مسیر کار، رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید مد نظر خواهد بود.

وی گفت: مردم را ولی نعمتان خود می دانیم و انشالله در فضای همدلی و همراهی بتوانیم با تکریم مردم خدمتگذاری وظیفه مند برای آنان باشیم.

در این جلسه از کشتی گیران ، مربی و سرپرست که در مسابقات کشوری حضور داشتند تجلیل بعمل آمد .

گفتنی است: امسال ۱۹۰ هزار تن گندم.در کلاله تولید شد که بیش از ۱۵۵ هزارتن تحویل مراکز خرید شده است. از این میزان ۵۵۶۶ تن بذری، ۴۵۲۲۲ تن جوانه زده، ۱۰۴۴۸۰ تن نیز گندم سالم بوده است.

قیمت گندم جوانه زده از سوی مسولین خرید مشخص شد

 

قیمت گندم جوانه زده از سوی مسولین خرید مشخص شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 548
  • کد خبر : 23030