عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار آزادشهر: افزایش قیمت نان یک مطالبه است که باید پی‌گیری شود


فرماندار آزادشهر: افزایش قیمت نان یک مطالبه است که باید پی‌گیری شود

فرماندار آزادشهر: افزایش قیمت نان یک مطالبه است که باید پی‌گیری شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، دکتر حسینی فرماندار آزادشهر به همراه مهندس قاضوی معاون فرماندار در نشست با حاجي زاده مديرعامل اتحاديه خبازان استان گلستان با بیان اینکه افزایش قیمت نان یک مطالبه است که باید پی‌گیری شود افزود: شرکت تعاونی خبازان آزادشهر از ظرفیت‌های جانبی و غیرمستقیم به خوبی استفاده کرده تا با بازار تجاری و سود منطقی بتواند به مدت کوتاه و به صورت منطقی عدم افزایش قیمت نان را مدیریت کند.

فرماندار شهرستان آزادشهر افزود: خبازان دغدغه سلامت و امنیت غذایی مردم را دارند و باید تلاش کنیم تا در مسیر درست و قانونی پاسخگوی مطالبات مشروع مردم باشیم.

ایشان گفت: حوزه نان و آرد از حوزه های مهم حاکمیتی و دولتی است که با حوزه سلامت مردم در ارتباط می باشد و نگاه ما از دید فرمانداری, نگاه کمک و حمایت از صنعت آرد و نان است تا بخشی از دغدغه‌های مردم برطرف شود.

حسینی تصریح کرد: در شهرستان آزادشهر هیچ مشکلی در زمینه کیفیت نان نداریم و نظارت و ارزیابی در این حوزه با دقت صورت می گیرد به نحوی که بهترین نان‌ها از لحاظ کیفی در آزادشهر پخت می‌شود.

در ادامه حاجي زاده مديرعامل اتحاديه خبازان استان هم در این نشست اظهار داشت: انتظار داریم نانوایان از مکمل های موجود در بازار در پخت نان استفاده نکنند و اتحادیه و نانوایان با همکاری فرمانداری شرایطی ایجاد کنند تا دستگاههای سنتی و مستهلک در پخت نان جمع آوری و دستگاههای جدید و مدرن که سلامت بیشتری را برای مردم تضمین می‌کنند استفاده کنند.

در پایان هم در ارتباط با سهميه آرد شهرستان و نحوه توزيع آن بحث و تبادل نظر شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 538
  • کد خبر : 43602