عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نیکوکار گنبدی ۱۰ هزار بسته معیشتی روانه سفره رمضان نیازمندان گلستان کرد


نیکوکار گنبدی ۱۰ هزار بسته معیشتی روانه سفره رمضان نیازمندان گلستان کرد

نیکوکار گنبدی ۱۰ هزار بسته معیشتی روانه سفره رمضان نیازمندان گلستان کرد
محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۱۰ هزار بسته معیشتی هر کدام به ارزش تقریبی پنج میلیون ریال تهیه و توزیع آن را میان نیازمندان با اولویت مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد و بهزیستی) سراسر استان گلستان آغاز کرد.
در مراسم توزیع این تعداد بسته‌های معیشتی که عصر امروز چهارشنبه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر معاون استاندار و فرماندار ویژه،  ائمه جمعه و علمای شیعه و اهل سنت و برخی مدیران این شهرستان مرزی و تعدادی از شهرهای همجوار، فرمانده سپاه نینوا گلستان و مدیران کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور داشتند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این مراسم با قدرانی از محمد شهرکی نیکوکار این شهرستان به جهت تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین اقشار نیازمند از همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در استان گلستان، گفت: این اقدام ارزشمند فارغ از نگاه قومی و مذهبی، نشان از همدلی و وحدت حاکم بین مردم این خطه از ایران اسلامی است.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: خدمات و کمک‌های این نیکوکار گنبدی علاوه بر مردم گلستان هر ساله به مناسبت‌های مختلف از جمله بازگشایی مدارس و نیز در زمان وقوع حوادث مترقبه "سیل و زلزله" به سایر استان‌ها نیز ارسال می‌شود.
وی اضافه کرد: کمک به نیازمندان بالاخص در ماه ضیافت الهی ثواب و ارزش بالایی نزد خداوند دارد و می‌طلبد همه افراد توانمند جامعه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و رزمایش کمک مومنانه، در این خصوص به یاری نیازمندان بشابند

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 473
  • کد خبر : 91399