عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های ورزشی گلستان اختصاص یافت

وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن:

۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های ورزشی گلستان اختصاص یافت

۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های ورزشی گلستان اختصاص یافت

 وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن گفت: ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر، برای اجرای پروژه های ورزشی گلستان اختصاص یافت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور، عصر روز دوشنبه 24 دی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: این اعتبار برای پروژه های ورزشی استان از جمله سالن 6 هزار نفری گرگان، مجتمع فرهنگی ورزشی گنبد و دهها پروژه نیمه تمام مثل سالن ورزشی و استخر بندرترکمن منظور شده است تا ان شاا.. در نیمه اول سال 98 تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرند.
وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از استقبال و حضور گسترده و یکپارچه و تاریخی مردم استان،گفت: مردم گلستان برگ زرین دیگری در حمایت از منتخب خود و خدمتگزاران نظام رقم زدند  و بار ما را در جهت خدمتگزاری سنگین تر کردند و امیدواریم این سفر و رهاورد این کاروان، پروژه ها و اعتبارات درنظر گرفته شده درجهت رشد و توسعه و پیشرفت و آبادانی و عزت مردم این استان اثربخش باشد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط سختی قرار داریم و آغاز کار دولت تدبیر و امید با سخت ترین تحریم ها در کشور همراه بوده است، اظهار کرد: در طی 30 ماه مذاکرات برای برجام و تلاش دیپلماتیک منجر شد تا حقوق هسته‌‌ای ما رعایت شود و تحریم‌ها و 6 قطعنامه سازمان ملل لغو شود و صف‌بندی سیاسی در دنیا تغییر کرد و همه کشورهایی که مقابل ایران ایستاده بودند در کنار ایران قرار گرفتند.
سلطانی فر افزود: تغییر حاکمیت سیاسی امریکا و رویکرد جدید آن باعث ایجاد تغییراتی شد و در حال حاضر علاوه بر ایران، با سه چهارم کشورهای دنیا درگیر است، چرا که اعلام کرد منافع آمریکا در برجام تامین نشده و برجام به ضرر آمریکا است و در نتیجه یک طرفه از آن خارج شد.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در هر صورت با توجه به شرایط بوجود آمده تلاش کردیم تحریم ها را کاهش ، مدیریت و کنترل کنیم و میزان تأثیراتش را کم کنیم
وی با اشاره به این مهم که مسولان آمریکایی گفته بودند تحریم ها بی رحمانه است و قصدشان این بود که ایران فجر چهلم را نبیند و تنش هایی را هم برای کشور در دیماه ٩٦ بوجود آوردند اظهار داشت: تحت هدایت رهبری و هماهنگی که بین سه قوا بوجود آمد تا حدودی فشارها را توانستیم کنترل کنیم و البته مشکلات معیشتی برای مردم بوجود آمد اما با همه محدودیت ها ١٤ میلیارد دلار از در آمدهای ارزی برای تأمین مالی و کالاهای أساسی با ارز ٤ هزار و ٢٠٠ تومان صرف شد .
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما تلاش های ویژه ای را از سوی دست اندر کاران شاهد هستیم که برای ایجاد یک شرایط خوب صورت می گیرد و به امید خدا در فجر چهلم کارنامه ای خوبی داشته باشیم و به مردم ارائه کنیم.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: زمانی می توانیم از گردنه سخت مشکلات عبور کنیم که که از همه ظرفیت ها و توانمندی های کشور استفاده کنیم چرا که منابع دولت محدود است و باید با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی تولید داخلی کشور را افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: با افزایش تولید باید از همه ظرفیت ها ی اقتصادی کشور استفاده کنیم تا با فعال شدن بخش خصوصی مدیریت اقتصادی کشور را بر عهده بگیرند .
سلطانی فر سرانه فضای ورزشی شهرستان ترکمن را بالاتر از میانگین استان گلستان عنوان کرد و اظهار داشت: در محاسبه سرانه فضاهای ورزشی نباید فقط إمکانات وزارت ورزش و جوانان را در نظر گرفت و فضاهای ورزشی نهادهای دیگر از جمله آموزش و پرورش ، آموزش عالی ، نیروهای مسلح و دیگر نهادها هم باید مورد محاسبه قرار گیرد.
وزیر ورزش و جوانان استعدادها و پتانسیل استان گلستان در رشته های مختلف را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: تلاش می کنیم تا با افتتاح پروژه های مختلف که پیشرفت های خوبی داشته شرایط بهتری را برای ورزش استان رقم بزنیم و زمینه بروز و ظهور استعدادهای این استان را در رویدادهای ملی و بین المللی فراهم کنیم .
سلطانی فر عملکرد دولت را در زمینه حل مشکلات جوانان روشن دانست و توضیح داد: در گسترش سمن ها، ارائه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جوانان و گسترش دفاتر مشاوره و راهنمایی قبل از ازدواج شاهد رشد چشمگیری هستیم .
وی رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را توجه به جوانان دانست و تصریح کرد: زمان انتقال نسل مدیران است تا رفته رفته جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و إجرائی کشور قرار گیرند و هدف نظام این است که بستر جدیدی برای مشارکت جوانان فراهم شود .
سلطانی فر گفت: در شرایطی که شش سال قبل تعداد سمن ها به یکصد سمن رسیده بود اکنون بیش از ٢٢٠٠ سمن داریم که زمینه مشارکت فعال جوانان در کشور را رقم زده است.

۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های ورزشی گلستان اختصاص یافت

 

۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های ورزشی گلستان اختصاص یافت

 


 

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .