عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 استان در دستور کار شورا قرار دارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان:

افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 استان در دستور کار شورا قرار دارد

افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 استان در دستور کار شورا قرار دارد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: در سال 93 تعداد 990 نفر از معتادان متجاهر استان توسط انتظامي جمع آوري و از اين تعداد 495 نفر در مرکز ماده 16 توسکستان پذيرش شدند.

"سید احمد حسینی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، اظهار کرد: ميزان نگهداري نفر روز مركز در سال 93 نزديك به 30 هزار نفر روز بوده كه در مقابل 12 هزار نفر روز نگهداري سال 92 رشد بسيار خوبي را داشته ايم.

وی ادامه داد: جهت اجراي كيفي ماده 16 در استان لازم است مكاني مناسب در استان شناسايي و به ستاد معرفي گردد تا براي حداقل يك جمعيت 300 نفره ديگر علاوه بر ظرفيت 100 نفره کنونی ايجاد شود تا مشكلات استان در این حوزه مرتفع گردد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در بحث مبارزه با مواد مخدر بهترين راه اجتماعي كردن امر مبارزه با مواد مخدر است كه در اين خصوص استفاده از كليه ظرفيتها به خصوص روحانيون، ائمه جمعه و جماعات و همچنين گروه هاي مردمي مد نظر است.

حسینی اضافه کرد: لذا پيشنهاد ما اين است كه در نشست اطلاع رساني با روحانيون و مبلغين، براي ماه رمضان سال جاري موضوع مواد مخدر جزء مباحث سخنرانی روحانیون قرار داشته باشد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .