عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

معاون استاندار در شورای اداری کردکوی:

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به دو انتخابات مهم پیش روی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و پای صندوقهای رأی، باعث دلگرمی و افتخار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

"علی اصغر طهماسبی" در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی، اظهار کرد: مردم بزرگترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند و هرکجا که نظام به آنها نیاز داشته با وظیفه شناسی در میدان حاضر بوده و کمر دشمنان و بدخواهان نظام را شکسته اند.

وی یادآور شد: بیش از 36 سال مبارزه با گروههای تروریستی و 8 سال جنگ تحمیلی، انواع تهدید، تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی و فشارها و هجمه های دشمن، از ملت ایران، ملتی استوار ساخته که با تبعیت از مقام معظم رهبری، آرمانهای امام راحل و شهدا، جمهوری اسلامی را به این جایگاه رفیعی که امروز در آن قرار گرفته ایم، رسانده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه بسیج مردمی را یکی از عوامل اصلی موفقیت های نظام در عرصه های گوناگون برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج که برآمده از نیروهای مردمی است باعث سرافرازی و نماد مقاومت ملت در مقابل همه توطئه های دشمنان است و امروز خرسندیم که فرهنگ بسیج، مرزهای جمهوری اسلامی ایران را درنوردیده است.

طهماسبی تصریح کرد: اگر امروز شاهد مقاومت مردم عراق، سوریه و یمن در مقابل تروریستها و عوامل استکبار جهانی در منطقه هستیم، همه به واسطه فرهنگ مقاومت بسیج است که جمهوری اسلامی ایران بنیانگذار آن بوده و امروز در کشورهای اسلامی دیگر نیز در حال نهادینه شدن است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت های بالای گردشگری در کردکوی، گفت: پارک زیبای جنگلی کردکوی از آن دسته از جاذبه های طبیعی است که می تواند به تنهایی یک قطب گردشگری برای شهرستان و استان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، گفت: از مسئولین و مدیران اجرایی شهرستان کردکوی، همچنین شعب بانک ها انتظار داریم که به فرماندار کمک کنند تا شهرستان کردکوی با توجه به ظرفیت های بالایی که در اکثر حوزه ها دارد، به سوی توسعه هر چه بیشتر گام بردارد.

طهماسبی تأکید کرد: معضلات کارگری شهرستان و کارخانه هایی که به دلیل بدهی در آستانه ورشکستگی قرار دارند می بایست با همت همه مسئولین شهرستان از این وضعیت خارج شوند و ما هم در استان پیگیر وضعیت آنها هستیم.

وی در پایان، اعتیاد، طلاق و بیکاری را سه آسیب اجتماعی جدی در کردکوی عنوان کرد و افزود: همه ما باید در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی انگیزه و تلاش بیشتری به خرج دهیم و از ظرفیت کارگروههای تخصصی پیرامون آسیب های اجتماعی بهره بگیریم.

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

 

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

 

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد

 

حضور پرشور مردم در انتخابات باعث دلگرمی نظام خواهد شد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .