عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پایش مصرف گاز افزون بر 10800 مورد از مراکز دولتی و عمومی

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خبرداد:

پایش مصرف گاز افزون بر 10800 مورد از مراکز دولتی و عمومی

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به خبر فوق از پایش مصرف گاز افزون بر 10 هزار و 807  مورد  از مراکز  دولتی  و عمومی  استان از ابتدای آذرماه  سال جاری  تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی  در این خصوص گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس‌جمهور به کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی،  از ابتدای آذرماه  1402 ، فرآیند پایش اندازه‌گیری و نظارت مصرف گاز طبیعی  تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان  در برنامه نظارت  و ارزیابی  قرارگرفته که این روند به قوت در حال انجام است.

  وی ادامه داد: حسب بخشنامه ابلاغی، دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد تعیین‌شده که در این راستا مراکز عمومی و دولتی فوق با رعایت دمای  موردنظر، در مصرف گاز نهایت صرفه‌جویی را به عمل‌آورند.

 طالبی اظهار داشت: برابر برنامه‌های تدوین‌شده با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط، در راستای کنترل دمای رفاه تاکنون، 10 هزار  و 807 مورد بازدید و پایش مصرف روزانه انجام‌شده که نتیجه آن صدور 6 مورد ممانعت، 295 مورد اخطار برای ادارات پرمصرف بوده است.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه یادآور شد: در مرحله پایش، کارشناسان  شرکت جهت بهبود کار، راهکارها و توصیه‌های لازم را نیز به ادارات مربوطه ارائه می‌کنند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .