عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح لايروبي دهانه پل ها و احداث كانال در راه هاي اصلي بندرگز اجرا شد


طرح لايروبي دهانه پل ها و احداث كانال در راه هاي اصلي بندرگز اجرا شد

طرح لايروبي دهانه پل ها و احداث كانال در راه هاي اصلي بندرگز اجرا شد

رئيس اداره راه و شهرسازي بندرتركمن از اجراي طرح لايروبي و بازگشايي دهانه پل ها و احداث كانال با هدف پيشگيري از خسارات سيل در راه هاي اصلي شهرستان هاي بندرتركمن و بندرگز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "پرويز مهماندوست" در گفت و گويي خبري افزود: با اجراي اين طرح از ابتداي فصل تابستان تاكنون بيش از 50 دهنه پل در محور قديم كردكوي و نوكنده بازگشايي و لايروبي شد و احداث بيش از دو كيلومتر كانال انتهاي حريم از محدوده پل "اله دو" به رودخانه قره سو به پايان رسيد.

وي ادامه داد: براي اجراي هر چه بهتر طرح مذكور علاوه برماشين آلات راهداري اين اداره از امكانات ستاد مديريت بحران استان و فرمانداري بندرگز از جمله يك دستگاه بيل مكانيكي چرخ زنجيري استفاده شد.

مهماندوست همچنين اظهارداشت: احداث بيش از 20 كيلومتر كانال در انتهاي حريم محور نوكنده به كردكوي به منظور هدايت سيلابها و آبهاي سطحي به پل هاي بزرگتر مسير در دستور كار است كه بزودي اجرايي مي شود.

رئيس اداره راه و شهرسازي بندرتركمن اضافه كرد: لايروبي دهانه پل ها و احداث كانال به علت نبود آب در مسيرها و مساعد بودن شرايط جوي در فصل تابستان موجب تسريع انجام كارها مي شود.

مهماندوست اظهاراميدواري كرد كه با تامين ادوات، اعتبار و همكاري لازم بتوانيم بموقع براي لايروبي و ترميم ساير نقاط آسيب پذير از جمله محور آسيب پذير درازنو و راه هاي اقماري اين منطقه و پل هاي گرجي محله، ساليكنده، محله، نوكنده و قره تپه اقدام كنيم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .