عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارتباط با صنعت و مردم یکی از ماموریتهای جدید این دانشگاه است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان :

ارتباط با صنعت و مردم یکی از ماموریتهای جدید این دانشگاه است

 

ارتباط با صنعت و مردم یکی از ماموریتهای جدید این دانشگاه است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در کنفرانس ملی راهکارهای توسعه صنایع پیشرفته استان گلستان گفت : ارتباط با صنعت و مردم برای حل مشکلات کشور یکی از ماموریتهای جدید این دانشگاه است .

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید علی طاهری رییس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در نخستین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه صنایع پیشرفته استان گلستان که در محل سالن همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار گردید ، گفت : ارتباط موثر و کاربردی دانشگاه و صنعت یکی از رویکردهای دانشگاه آزاد در کشور و استان برای حل مشکلات کشور است.

وی گفت : استان گلستان از ظرفیتهای مناسبی برای حرکت از سمت وضعیت موجود بسمت وضعیت مطلوب برخوردار است .

به گفته وی ، گلستان از ظرفیت بالایی در زمینه کشاورزی, گردشگری و صنایع برخوردار بوده و داشتن گمرک به دلیل مرزی بودن نیز از دیگر مزیت های این استان است .

وی با بیان این که روز گذشته از طرح پایش, پژوهش های یکپارچه شبکه ای, در کشور در راستای کاربردی شدن پژوهش ها در دانشگاه آزاد رونمایی شد ، گفت : تلاش می کنیم پژوهش ها را از حالت منفعل خارج و به سمت حل نیازهای کشور سوق دهیم و در همین راستا از مهر ماه آینده پایان نامه ها و رساله های مقطع دکتری تنها در قالب طرح پایش پذیرفته می شود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 412
  • کد خبر : 54066