عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه كنترل پروژه گاز استان گلستان، با هدف بررسی وضعیت تاسیسات گاز رسانی در مناطق سیل زده


برگزاری جلسه كنترل پروژه گاز استان گلستان، با هدف بررسی وضعیت تاسیسات گاز رسانی در مناطق سیل زده

 

به گزارش روابط عمومی ،جلسه کنترل پروژه  شرکت گاز استان گلستان با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره و رؤسای واحدهای ستادی با موضوع  بررسی وضعیت تاسیسات گاز رسانی در مناطق سیل زده استان  برگزار گردید .

در  این جلسه  مهندس ولی ا... مقصودلو رئیس برنامه ریزی گاز گلستان  گزارش مختصری از عملكرد شركت در سال گذشته و بر نامه های پیش روی شرکت در سال جاری و  آخرین وضعیت تاسیسات گاز رسانی در مناطق سیل زده و  همچنین پروژه های در دست اجرا و مسائل و مشکلات موجود ارائه نمود.

رئیس برنامه ریزی شرکت گاز استان گلستان در خصوص نتایج این جلسه افزود: پس از ارائه نقطه نظرات ،پیشنهادات و تبادل نظر هر یک از اعضای حاضر ،در راستای پیشبرد اهداف شرکت و مرتفع شدن امورات  ،تصمیماتی  اتخاذ گردید. 

مهندس مقصودلو در خصوص اهم  تصمیمات گرفته شده گفت:از موارد مهمی که در این جلسه مورد توجه قرار گرفت می توان به بررسی تحصیل اراضی مورد نیاز، وضعیت پروژه های محوری شرکت،شناسایی گلوگاهها و ارائه راهکارهای مناسب جهت تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه ها، بررسی و ارزیابی تاثیرات سیل اخیر استان بر روی تاسیسات و تاکید بر اتمام به موقع پروژه های در دست اجرا به منظور بهره مندی حداکثری گازرسای به روستاها در هفته دولت و دهه مبارک فجر  اشاره کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .