عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آخرین وضعیت پروژه های اجرایی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر استان مورد بررسی قرار گرفت


آخرین وضعیت پروژه های اجرایی قابل افتتاح در دهه مبارک فجر استان مورد بررسی قرار گرفت

 در جلسه کنترل پروژه شرکت گاز استان گلستان آخرین وضعیت پروژه های اجرایی استان با نگاهی ویژه بر روستاهای قابل افتتاح در ایام ا... دهه مبارک فجر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی،درابتدای جلسه، مهندس ولی ا... مقصودلو رئیس برنامه ریزی گاز گلستان گزارش از وضعیت گازرسانی به روستاهای استان و نیز میزان تحقق برنامه بودجه  ای ارائه نمود.

وی افزود: با توجه به اهداف تعیین شده در سال ۹۹ خوشبختانه  با همت و تلاش جمعی همکاران شرکت، برابر برنامه مصوب در بخش اجرای شبکه گازرسانی  ۸۲ درصد، نصب انشعابات ۸۸ درصد، جذب مشترکین ۸۰ درصد و ظرفیت‌سازی برای صنایع نیز ۸۶ درصد تحقق یافته است.

مقصودلو تصریح کرد: در این جلسه همچنین وضعیت پروژه های اجرایی استان به تفکیک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در راستای رفع موانع و تسریع عملیات اجرایی اتخاذ گردید.

رئیس برنامه ریزی گاز گلستان ادامه داد: در همین راستا ۸ روستای قابل افتتاح در دهه مبارک فجر در شهرستان های گنبد، مراوه تپه و آزادشهر مشخص گردیدند  که در همین رابطه در مجموع  2825 خانوار با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

در همین خصوص مهندس طالبی سرپرست شرکت گاز استان گلستان  نیز ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش شرکت گاز که در ایام سرد زمستان بر حفظ و پایداری جریان گاز و انجام پروژه ها مطابق برنامه زمانبندی و کاهش تاخیرات تاکید نمودند.

 شایان ذکر است لیست نهایی پروژه های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی ایام پیروزی انقلاب اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .