عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب شرب در دبیرستان دخترانه عفاف گرگان برگزار شد


کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب شرب در دبیرستان دخترانه عفاف گرگان برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب شرب در دبیرستان دخترانه عفاف گرگان برگزار شد

کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب شرب با حضور معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفا گلستان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان گرگان در دبیرستان دخترانه عفاف گرگان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان، مهندس علیرضا عسگری با بیان اینکه هر انسان برای انجام فعالیت به آب شیرین نیاز دارد افزود: میزان سرانه مصرف آب هر گلستانی 220 لیتر در شبانه‎روز است و این در حالی است که استاندارد سرانه مصرف آب در شبانه‎روز 150 لیتر است.

وی با اشاره به اینکه میزان بارندگی در ایران حتی از یک سوم میانگین بارندگی در جهان کمتر است خاطر نشان کرد: میزان بارندگی و تبخیر سالیانه در ایران 435 میلیمتر می باشد.

وی افزود: با توجه به سرانه آب کمتر از 1400 متر مکعب در سال برای هر گلستانی (مجموع مصارف شرب، صنعت و کشاورزی ) ، استان گلستان در محدوده تنش آبی قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با بیان این که در فصل بارش با کم آبی مواجه هستیم تصریح کرد: میزان بارش ها در سال جاری آبی ،زنگ خطر را از هم اکنون در اکثر شهرها برای سال آینده به صدا در آورده است.

مهندس عسگری در پایان فرهنگ سازی را از مهمترین برنامه های مدیریت مصرف آب شرب بیان کرد و افزود: با توجه به برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب شرب در سطح مدارس امیدواریم دانش آموزان پیام رسان خوبی به خانواده ها باشند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1663
  • کد خبر : 6363