عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بدنبال امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری هستیم

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری:

بدنبال امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری هستیم

بدنبال امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری هستیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله صبح امروز نصرت برزگر فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : ما در انتخابات پیش رو بدنبال امنیت ،سلامت ،رقابت سالم و مشارکت حداکثری هستیم .

وی افزود: حق انتخاب یکی از ثمرات بزرگ نظام مردم سالاری دینی است که بحمدالله پس از انقلاب با برگزاری انتخابات های مکرر در 3 دهه متوالی شاهد تحقق این مهم بودیم .

ایشان سپس افزود : این مهم نیز با ایثارگری و شهادت بیش از 300 هزار شهید و جانباز به ثمر نشست که از این رو باید پاسدار آرمان ها و فداکاری های این عزیزان باشیم

برزگر یکی از توطئه های دشمن را ایجاد تفرقه بین مردم عنوان کرد و گفت : باید برای مقابله با نفوذ دشمن همه با هم در راستای ایجاد وحدت بین امت اسلامی حرکت کنیم و از بروز هرگونه تفرقه نیز بپرهیزیم .

فرماندار کلاله اظهار داشت : هرکس که بخواهد از قواعد انتخابات خارج شود و سعی در ایجاد تفرقه و مزاحمت برای مردم کند برابر قانون با متخلفین برخورد میکنیم و رد این راستا نیز با احدی رودربایستی نداریم .

ایشان سپس با اشاره به جایگاه و اهمیت انتخابات در قانون و تکلیف آن برای ادارات گفت : همه ادارت شهرستان باید با تمام امکانات باید در خدمت ستاد انتخابات باشند

امام جمعه کلاله نیزبا عرض تسلیت ایام فاطمیه حضرت فاطمه را اسوه و الگوی زنان عالم عنوان کرد و با عنایت به تقارن ایام انتخابات با ایام فاطمیه خواستار حفظ شان و منزلت این ایام شد .

کشیری گفت : آمریکا و اسرائیل هیچ گاه دوست ما نخواهند بود و به هیچ صراطی مستقیم نبودند و نیستند و برخی فریب خوردگان هم بدانند که آنان برای منافع خودشان است که تلاش میکنند تا به مقصود خود برسند پس یا از آنان دوری کنید یا از آنان برائت بجویید چرا که ولایت فقیه خط قرمز ماست و تنها با پشتیبانی از ولایت فقیه است که میتوانیم به خودباوری و پیشرفت دست پیدا کنیم .

وی سپس رای دادن را یک وظیفه برشمرد و گفت : رای ندادن خلاف وجدان است و ما باید جوابگوی خون شهیدان باشیم پس تلاش همه تلاش کنید تا همه پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و مسئولین نیز به هوش باشند تا از کسی جانبداری نکنند که این خلاف قانون و شرع است .

در ادامه جانشین سپاه و رییس کمیته امداد پیرامون اردوی راهیان نور و جشن نیکوکاری به ارائه مطلب پرداختند .

بدنبال امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری هستیم

 

بدنبال امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری هستیم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 655
  • کد خبر : 18098