عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست فرماندار و با حضور مدیر عامل توزیع نیروی برق استان:

دومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

دومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 دومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا به ریاست الیاس هیوه چی فرماندار و با حضور مهندس نصیری مدیر عامل توزیع نیروی برق استان ،ائمه جمعه و جماعت و مسئولین ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا ،الیاس هیوه چی درابتدای سخنان خود ضمن اشاره به فرسودگی زیر ساختهای انرژی در شهرستان ،ضرورت نگاه ویژه در خصوص جذب اعتبارات ملی و استانی نوسازی شبکه های برق در شهرستان و فراهم آوردن بستر لازم با توجه به جهش اقتصادی که در چند ساله آتی در شهرستان آق قلا اتفاق خواهد افتاد،اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و مدیریت الگوی مصرف برق و اینکه فرسودگی های زیر ساختی حوزه انرژی نیازمند جذب مبالغ کلان برای توسعه،تجهیز و نوسازی شبکه ها می باشد. تا کنون با تلاشهای مدیریت نیروی توزیع برق استان و شهرستان 38 ترانس با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در سطح شهرستان نصب شده است اما ضرورت دارد با توجه به جهش اقتصادی این شهرستان در طی چند سال آینده با توجه به پروژه اکتشاف ذخایر هیدروکربنی،وجود دو شهرک صنعتی در ابتدای شهرستان و همچنین شهرک صنعتی 1000 هکتاری اترک و منطقه آزاد اینچه برون ،بستر های زیر ساختی تجهیز و تقویت شود.

 وی در ادامه به ضعف ولتاژ در مسیر سه راهی بدراق ملا اشاره داشته و افزود:ضعف ولتاژ برق در مسیر جاده گنبد به خصوص سه راه بدراق ملا شهرستان آق قلا مشهود بوده،تدبیری اندیشیده شود تا بتوان از ظرفیت نیروگاه شهرستان علی آباد نسبت به تقویت این منطقه که در مرز بین سه شهرستانهای آق قلا،علی آباد و گنبد کاووس قرار گرفته در فصول گرما استفاده شود.

 فرماندار شهرستان آق قلا از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داده و از نهادها دستگاههای اجرایی خواست نسبت به تنظیم و ارائه برنامه ها در راستای اقتصاد مقاومتی حداکثر تا 20 خرداد ماه اقدام نمایند.

 رئیس شورای کشاورزی شهرستان آق قلا اشاره ای به برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کمیته برداشت غلات در شهرستان نموده و از مدیریت جهاد کشاورزی خواست تا نسبت به استقرار این کمیته در فرمانداری و پاسخگویی شبانه روزی به کشاورزان اهتمام داشته باشد.

 رئیس ستاد اعیاد شعبانیه در شهرستان آق قلا، خواستار نگاه ویژه و اجرای برنامه های متنوع متناسبت با اعیاد این ماه توسط مدیران در ادارات و دستگاههای شهرستانی شد.

 وی از ادارات صنعت،معدن و تجارت شهرستان نسبت به نظارت بر اصناف در ماه مبارک رمضان و شهرداران در خصوص نظافت و زیباسازی شهرها اقدام نمایند.

 رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آق قلا از تلاشهای رئیس جمعیت هلال احمر و سازمان جوانان و امداد و نجات این نهاد در سیل اخیر روستای قربان آباد بخش مرکزی تقدیر و تشکر نمود.

 هیوه چی همچنین از اجرای طرح اکرام ایتام و همای رحمت به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر شهرستان خبر داده و خواستار همکاری سایر دستگاهها نسبت به این امر خداپسندانه شد.

 رئیس شورای اداری شهرستان آق قلا در این جلسه ،برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سوم خرداد،ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین پانزده خرداد،ارسال برنامه های توسعه ای تملک دارئی دستگاهها در سال جاری،همکاری با بازرسین صیانت از حقوق شهروندی در راستای عفاف و حجاب،همکاری و مساعدت ارگان ها در همایش توسعه شهرستان و برگزاری مسابقات کشوری والیبال ساحلی در شهر آق قلا را خواستار شد.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 

دومین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 661
  • کد خبر : 20901