عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش" زن، انتخابات و مشارکت حداکثری" در شهرستان گمیشان برگزار شد

با حضور و سخنرانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری؛

همایش" زن، انتخابات و مشارکت حداکثری" در شهرستان گمیشان برگزار شد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در همایش" زن، انتخابات و مشارکت حداکثری" توسعه را امری نامحدود بیان کرد و گفت: توسعه به دلیل ظرفیت بالای انسان امری همه جانبه و نامحدود است.
"کلثوم غفاری توران " افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور در مسیر توسعه با وجود فراز و نشیب های زیادی گام گذاشته است اگر چه جنگ تحمیلی حرکت توسعه را کند کرد اما پس از آن در دوران سازندگی و اصلاحات این حرکت تند تر شد .
وی خاطر نشان کرد : توسعه پایدار یعنی توسعه و پیشرفت نسل حاضر باحفظ منابع و ثروت برای توسعه نسل آینده، باید به فکر آینده و نسل آینده باشیم و در جریان توسعه اهداف را در سه جنبه مد نظر قرار دهیم : 1- حفاظت موثر ازمحیط زیست در مصرف منابع طبیعی (ازمنابع زیر زمینی مثل نفت تا منابع در دسترس مثل آب ) 2- توسعه پایدار باید زمینه رشد اجتماعی را برای همه انسانها و همه شهروندان فراهم سازد و در بهره وری از استعداد ها بین هیچ زن و مرد ، اقوام و مذاهب فرقی وجود نداشته باشد 3- توسعه بایدرشد اقتصادی پایدارکیفی و کمی به همراه داشته باشداشتغال پایدار ایجاد کند و در این خصوص نگرش افراد باید عوض شود منتظر نباشیم دولت برای ما ایجاداشتغال نماید.
غفاری یاد آور شد : نگرش توسعه محور به ما اجازه می دهد که با رعایت اصول و پایبندی در جامعه حاضر شویم و طبق دستورات اسلام هم جامعه و هم خانه و خانواده را با هم مورد توجه قرار دهیم.
وی بابیان اینکه توسعه یک امر فرا گیر و همه جانبه است ادامه داد: امکان و توان رسیدن به توسعه ظرفیتی است مهم که خداوند به انسان داده است و نباید از ظرفیتی که خدا برای ما قرار داده است غافل شویم.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود : یکی از جلوه های توسعه و استفاده از ظرفیتها حضور بانوان در انتخابات است حضور پر رنگ بانوان برای تصمیم گیری و تصمیم سازی بسیارموثر است .
و ی با بیان اینکه در شهر گمیشان مشارکت زنان در شوراها افزایش چشمگیری داشته، در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت : واجب است با مطالعه و اطلاع کافی فرد اصلح را انتخاب کنیم و در انتخاب نگاه ما نگاه شایسته سالاری باشد .
غفاری با اشاره به اینکه حضور حد اکثری پای صندوق های رای باز تاب جهانی دارد تاکیدکرد : این بازتاب را به خوبی با حضور همه اقوام در استان جهت حفظ کیان و نظام اسلامی در روز 29 اردیبهشت به نمایش خواهیم گذاشت.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 524
  • کد خبر : 33916